Your Move: The Underdog's Guide to Building Your Business by Ramit Sethi
My rating: 4 of 5 stars
Kao i u skoro svakoj knjizi koju napiše bestseller autor, tako i u ovoj postoje dobre ideje koje svatko može iskoristiti ili nešto naučiti iz iskustava autora. Ispod ću po paragrafima navesti neke najvažnije lekcije (ideje) koje sam izvukao iz ove knjige. Neke od ovih savjeta sam znao već od prije ali svakako ih je uvijek dobro ovako izvući i ponoviti. Ako bih knjigu sveo u jednu rečenicu da nekom objasnim onda bi to bilo ovako - Knjiga ti pomaže da vjeruješ u sebe i svoj proizvod, te da im se ne stidiš ponuditi ono što im može pomoći u životu i isto tako da ti ne bude neugodno to isto naplatiti.
Ljudi više cijene ono što plate nego ono što dobiju besplatno. To je lekcija koju sam i ja naučio kroz svoj posao tečaja stranih jezika. Nekada sam mislio da nam je konkurencija ako netko otvori besplatan tečaj u gradu ali se ubrzo pokazalo da takve ideje propadnu.
Postojeći kupci kupuju puno više nego novi. Bolje je imati manju grupu privrženih klijenata nego ogromnu random grupu kupaca.
Igranje na sigurno je nešto najgore što možemo napraviti u poslu.
Ljudi nas plaćaju za vrijednost koju im stvaramo u životu. Ako im možemo našim proizvodom ili našom uslugom riješiti neki problem ili poboljšati život oni će rado platiti i neće im biti preskupo.
Novac je pokazatelj da nešto radimo dobro. Na žalost je tako, zvuči kao da je novac glavni motiv iako nije ali je bitan pokazatelj jesu li i koliko ljudi spremni platiti.
Kada loviš ribu bitno je ići tamo gdje ima ribe. Isto se lovi i gdje ima ribe i gdje nema. Samo su rezultati potpuno drugačiji. Tako je i u poslu. Jednostavna ali slikovita usporedba kako se treba razmišljati pri pokretanju posla.
Autor kaže da je najvažnija ideja ove knjige da napravimo ili stvorimo nešto što ljudi žele kupiti. I to je to.
Biraj s kim radiš jer ti si taj koji ulaže sve u svoju uslugu i želiš da budeš najbolja što može biti, loši klijenti ti mogu samo stvoriti problem.
Fokusiraj se da budeš odlučniji a ne točniji u odlukama dok previše razmišljaš. Sve se može ispraviti.
Svatko može biti učinkovit kada dobije to-do listu zadataka koje može raditi, ali treba biti sposoban za odrediti koje stvari treba raditi da bi dobio željeni rezultat.
Nemoj se fokusirati na konkurenciju nego na svoju publiku tj. tržište.
U poslu je dobro napraviti sistemsku automatizaciju jer ona ne ovisi o volji niti o motivaciji, sistem je nepopustljiv u svakom trenutku s istim intenzitetom.
Uradi sve da preživiš još jedan dan (firma), vjeruj da će sutrašnji ti pronaći rješenje.
Nemoj biti prosječan u puno stvari u firmi, nego budi stručnjak za par stvari i u tom razvaljuj. Ovo je jedan od savjeta koji se ponavlja kroz više knjiga.
Psiha je ono što razdvaja pobjednike od ostalih, jer u jednom dijelu su svi natjecatelji na istoj razini što se tiče mogućnosti i tehnike ali psiha je ono što napravi razliku. Ovdje je koristio usporedbu sa sportašima.
Nemoj postavljati male ciljeve kao što je rast od 10% nego postavi kao cilj na primjer da ćeš uduplati u idućoj godini.
Ako nemaš bar 3 stvari u kojima nisi uspio u zadnjih pola godine, onda ne pokušavaš dovoljno puta nove stvari.
Svi objavljuju samo najbolje stvari na društvenim mrežama, ali u pozadini se svi susreću s velikim brojem problema kao i svi samo se to naravno ne pokazuje.
Fokusiraj se na ono što možeš kontrolirati, ignoriraj ono što ne možeš. (npr. vijesti)
Riječi koje koristimo u oglasima prema kupcu mogu imati ogromnu razliku na uspjeh. Fokus mora biti na jeziku koji klijent koristi tako da kada čita oglas može prepoznati da razumijemo njegove probleme i imamo rješenje kako mu pomoći. ("What do they want? What are they frustrated with? What is going on inside their heads?")
Ako se smatraš pouzdanim savjetnikom svojih klijenata onda je tvoja dužnost da im ponudiš to što im može unaprijediti život, bez obzira što to ima novčanu cijenu neku. To nije bitno u ovom slučaju jer ljudi su spremni platiti sve kada dobiju ono što im treba.
View all my reviews
My rating: 4 of 5 stars
Kao i u skoro svakoj knjizi koju napiše bestseller autor, tako i u ovoj postoje dobre ideje koje svatko može iskoristiti ili nešto naučiti iz iskustava autora. Ispod ću po paragrafima navesti neke najvažnije lekcije (ideje) koje sam izvukao iz ove knjige. Neke od ovih savjeta sam znao već od prije ali svakako ih je uvijek dobro ovako izvući i ponoviti. Ako bih knjigu sveo u jednu rečenicu da nekom objasnim onda bi to bilo ovako - Knjiga ti pomaže da vjeruješ u sebe i svoj proizvod, te da im se ne stidiš ponuditi ono što im može pomoći u životu i isto tako da ti ne bude neugodno to isto naplatiti.
Ljudi više cijene ono što plate nego ono što dobiju besplatno. To je lekcija koju sam i ja naučio kroz svoj posao tečaja stranih jezika. Nekada sam mislio da nam je konkurencija ako netko otvori besplatan tečaj u gradu ali se ubrzo pokazalo da takve ideje propadnu.
Postojeći kupci kupuju puno više nego novi. Bolje je imati manju grupu privrženih klijenata nego ogromnu random grupu kupaca.
Igranje na sigurno je nešto najgore što možemo napraviti u poslu.
Ljudi nas plaćaju za vrijednost koju im stvaramo u životu. Ako im možemo našim proizvodom ili našom uslugom riješiti neki problem ili poboljšati život oni će rado platiti i neće im biti preskupo.
Novac je pokazatelj da nešto radimo dobro. Na žalost je tako, zvuči kao da je novac glavni motiv iako nije ali je bitan pokazatelj jesu li i koliko ljudi spremni platiti.
Kada loviš ribu bitno je ići tamo gdje ima ribe. Isto se lovi i gdje ima ribe i gdje nema. Samo su rezultati potpuno drugačiji. Tako je i u poslu. Jednostavna ali slikovita usporedba kako se treba razmišljati pri pokretanju posla.
Autor kaže da je najvažnija ideja ove knjige da napravimo ili stvorimo nešto što ljudi žele kupiti. I to je to.
Biraj s kim radiš jer ti si taj koji ulaže sve u svoju uslugu i želiš da budeš najbolja što može biti, loši klijenti ti mogu samo stvoriti problem.
Fokusiraj se da budeš odlučniji a ne točniji u odlukama dok previše razmišljaš. Sve se može ispraviti.
Svatko može biti učinkovit kada dobije to-do listu zadataka koje može raditi, ali treba biti sposoban za odrediti koje stvari treba raditi da bi dobio željeni rezultat.
Nemoj se fokusirati na konkurenciju nego na svoju publiku tj. tržište.
U poslu je dobro napraviti sistemsku automatizaciju jer ona ne ovisi o volji niti o motivaciji, sistem je nepopustljiv u svakom trenutku s istim intenzitetom.
Uradi sve da preživiš još jedan dan (firma), vjeruj da će sutrašnji ti pronaći rješenje.
Nemoj biti prosječan u puno stvari u firmi, nego budi stručnjak za par stvari i u tom razvaljuj. Ovo je jedan od savjeta koji se ponavlja kroz više knjiga.
Psiha je ono što razdvaja pobjednike od ostalih, jer u jednom dijelu su svi natjecatelji na istoj razini što se tiče mogućnosti i tehnike ali psiha je ono što napravi razliku. Ovdje je koristio usporedbu sa sportašima.
Nemoj postavljati male ciljeve kao što je rast od 10% nego postavi kao cilj na primjer da ćeš uduplati u idućoj godini.
Ako nemaš bar 3 stvari u kojima nisi uspio u zadnjih pola godine, onda ne pokušavaš dovoljno puta nove stvari.
Svi objavljuju samo najbolje stvari na društvenim mrežama, ali u pozadini se svi susreću s velikim brojem problema kao i svi samo se to naravno ne pokazuje.
Fokusiraj se na ono što možeš kontrolirati, ignoriraj ono što ne možeš. (npr. vijesti)
Riječi koje koristimo u oglasima prema kupcu mogu imati ogromnu razliku na uspjeh. Fokus mora biti na jeziku koji klijent koristi tako da kada čita oglas može prepoznati da razumijemo njegove probleme i imamo rješenje kako mu pomoći. ("What do they want? What are they frustrated with? What is going on inside their heads?")
Ako se smatraš pouzdanim savjetnikom svojih klijenata onda je tvoja dužnost da im ponudiš to što im može unaprijediti život, bez obzira što to ima novčanu cijenu neku. To nije bitno u ovom slučaju jer ljudi su spremni platiti sve kada dobiju ono što im treba.
View all my reviews